Veelgestelde vragen

Bij OverhemdenOnline.nl krijgen we veel vragen over onze werkwijze, betalen / verzenden en natuurlijk onze producten. Heeft u een vraag? Wellicht dat deze hieronder beantwoord wordt. Indien dit niet het geval is, neem dan contact met ons op. Onze klantenservice is van maandag t/m vrijdag bereikbaar tussen 9:00 - 17:00 uur.

Is een artikel op voorraad?

Wij ontvangen veel vragen of een artikel op voorraad is. Hoe werkt het? Als een artikel op onze site staat, is deze in de regel op voorraad. Indien een artikel niet op voorraad is, wordt deze niet  getoond op de site. Nu kan het zijn dat tijdens het betaalproces iemand kiest voor een snellere betaalmethode (denk aan iDeal) waardoor een laatste artikel dat op voorraad was, nu niet meer leverbaar is. Mocht dit het geval zijn, dan stellen wij u hiervan uiteraard op de hoogte en geven de verwachte levertijd aan.


Hoe kies ik de juist maat overhemden?

Om u te helpen bij het vinden van de juist maat overhemden, hebben wij bij ieder product een maattabel geplaatst. Deze vindt u op de product pagina onder de oranje bestelknop, rechtsboven de tabel met beschikbare maten. Ieder overhemden merk heeft een eigen maattabel. Aan de hand van o.a. boordmaat, taillemaat en borstmaat kunt u de juiste maat overhemden kiezen. Mocht het onverhoopt voorkomen dat u toch de verkeerde maat heeft besteld dan kunt u deze uiteraard ruilen voor de juist maat.


Hoelang duurt het voordat mijn bestelling verzonden wordt?

Nadat u uw bestelling heeft geplaatst, streven wij ernaar om uw bestelling binnen 1 - 3 werkdagen te verzenden. Indien een product uit een leveranciers voorraad moet komen, duurt de verzending van uw bestelling iets langer. U ontvangt in dat geval een e-mail van ons met de verwachte levertijd.
Zodra uw bestelling ons magazijn verlaten heeft, ontvangt u van ons een e-mail met Track & Trace code om uw bestelling te volgen.


Ik heb geen orderbevestiging ontvangen

Heeft u geen bevestiging van uw bestelling ontvangen? Misschien is onze e-mail in uw spam terecht gekomen. Zit de e-mail niet in de spambox? Dan kunt u contact met ons opnemen via info@overhemdenonline.nl.


De maat is toch niet goed, kan ik mijn artikel(en) omruilen?

Wij kunnen tot op heden helaas geen ruilingen aanmaken in ons systeem. Mocht u interesse hebben in een andere maat of artikel, dan kunt u het beste uw verkeerd bestelde artikel(en) retourneren en een nieuwe bestelling plaatsen in onze webshop. 

Wij besteden veel zorg aan het verpakken en verzenden van uw bestelling. Wij verwachten dat u de artikelen die u niet wilt behouden ook weer netjes naar ons retourneert. Vouw de artikelen op en voeg de verpakkingsmaterialen toe, zodat wij de artikelen weer kunnen opmaken voor de verkoop.

Zodra wij uw retour hebben goedgekeurd zullen wij uw aankoopbedrag terugstorten. Heeft u voor AfterPay gekozen? Dan brengen wij uiteraard AfterPay op de hoogte en zullen zij u een nieuwe factuur sturen.

OverhemdenOnline.nl gebruikt cookies en daarmee vergelijkbare technieken. Om het bezoek en winkelen bij OverhemdenOnline.nl voor u gemakkelijker en persoonlijker te maken verzamelen wij en derden persoonsgegevens en volgen wij uw internetgedrag binnen en buiten onze website. Hiermee kunnen wij en derden advertenties laten zien die aangepast zijn aan uw interesses en kunt u informatie delen op social media. Door verder te klikken op onze website gaat u hiermee akkoord.