Ruilen & retourneren
Bekijk hier de meest gestelde vragen over ruilen & retourneren.
We kunnen artikelen online helaas niet omruilen. U kunt het artikel aan ons retourneren met het meegeleverde retourlabel. U kunt zelf een nieuwe order plaatsen met de producten die u wilt bestellen.
Zodra we uw retour hebben goedgekeurd storten we aankoopbedrag terug. Als u koos voor AfterPay brengen we AfterPay op de hoogte. Zij sturen u een nieuwe factuur. Wacht op die nieuwe factuur, maak het resterende bedrag niet zelf naar ons over.
Wilt u het artikel liever ruilen? Dat kan in onze winkel. U kunt alleen artikelen ruilen tegen andere artikelen met dezelfde prijs.
U kunt uw bestelling vanuit Nederland en België binnen 30 dagen gratis retourneren met de meegeleverde retoursticker. De (prijs)kaartjes dienen nog aan de te retourneren kledingstukken bevestigd te zijn en het kledingstuk mag niet gedragen zijn.
U kunt het artikel ook retourneren in een van onze winkels. In dat geval storten we het geld terug op dezelfde manier als de door u gekozen betaalmethode. Houd er rekening mee dat dit tot 14 dagen kan duren.
U kunt uw bestelling vanuit Nederland en België binnen 30 dagen kosteloos retourneren met de meegeleverde retoursticker. Retourneert u van buiten Nederland en België? We vergoeden tot maximaal €7 verzendkosten.
1. Leg de artikelen netjes opgevouwen in de doos die u van ons ontving.
2. Vermeld op de retourbon bij het te retourneren product het getal van de reden van retour.
3. Stop de retourbon met de te retourneren producten in de doos.
4. Haal de retoursticker van het meegeleverde retourformulier en plak de sticker duidelijk zichtbaar op de buitenkant van het pakket.
5. Geef het pakket af bij een PostNL-punt. Retourneren is vanuit Nederland en België gratis, dus frankering is niet nodig.
Volg de bovenstaande stappen en zorg zelf voor voldoende frankering. We vergoeden maximaal €7 van de verzendkosten. Stuur het pakket op naar:
Klantenservice Spierings Herenmode
p/a De Kempenaerstraat 14
2341 GL Oegstgeest
Nederland
Dat is helaas niet mogelijk. Stuur artikelen artikel terug in het pakket dat u van ons heeft ontvangen. Gebruik (binnen Nederland en België) de retoursticker om ieder pakket retour te sturen.
De retourzendingen komen binnen op een andere plek dan waar onze klantenservice zit. Daarom kunnen we dit niet voor u controleren.U heeft van PostNL een verzendbewijs ontvangen. Met de Track en Trace-code op het verzendbewijs kunt u zien of we uw retourzending al hebben ontvangen.
U heeft van PostNL een verzendbewijs ontvangen. Met de Track en Trace-code op het verzendbewijs kunt u zien of we uw retourzending al hebben ontvangen. Zodra we de retourzending hebben ontvangen betalen we het bedrag zo snel mogelijk terug. Dat kan tot maximaal 14 dagen duren. Na onze verwerking ontvangt u een retourbevestiging.
Het aankoopbedrag storten we op dezelfde manier terug als de gekozen betaalmethode. Dat kan tot 14 werkdagen duren nadat we de artikelen in goede staat en ongedragen hebben ontvangen.
Als u koos voor AfterPay brengen we AfterPay op de hoogte. Zij sturen u een nieuwe factuur. Wacht op die nieuwe factuur, maak het resterende bedrag niet zelf naar ons over.
Ja, u kunt uw artikel retourneren en zelf opnieuw de juiste maat of kleur bestellen.
Neem contact op met onze klantenservice zodra u het nieuwe artikel heeft ontvangen en die kleur en maat wel naar wens zijn. Houd het bestelnummer bij de hand, de klantenservice controleert uw order en zal het prijsverschil naar u overmaken.
Het spijt ons dat u een beschadigd artikel heeft ontvangen. Retourneer het artikel zo snel mogelijk zodat we dit voor u kunnen oplossen. Vul op het klachtenformulier een duidelijke beschrijving van de klacht in en stuur het formulier met het artikel retour. Neem contact op met onze klantenservice en houd het bestelnummer bij de hand. Wij zoeken voor u uit hoe we het kunnen oplossen.
Gaat het om slijtage door (vaak) dragen van de kleding? Bij slijtage kunnen we mogelijk niet het hele bedrag terugbetalen.
Wat vervelend dat u een verkeerd artikel heeft ontvangen. Neem contact op met onze klantenservice en houd het bestelnummer bij de hand. Wij zoeken voor u uit wat er aan de hand is.
Zat uw vraag er niet tussen ? Misschien kunnen wij u nog verder helpen middels de meest gestelde vragen van de onderstaande onderwerpen.