Skip to content
  • Gratis verzenden en retourneren
  • Snelle service
  • Ook grote maten

null

Bestelinformatie

Bekijk hier de meeste gestelde vragen over het bestelproces.

Hoe kan ik artikelen aan mijn winkelmand toevoegen?

Bestellen:

1.       Wilt u het artikel bestellen? Selecteer op de productpagina uw maat en klik dan met de muis op de oranje knop 'Plaats in winkelmand'. Rechtsboven op het scherm verschijnt tijdelijk een pop-up met uw winkelmand. Het artikel is dan toegevoegd aan uw winkelmand.

2.       U kunt producten in uw winkelmand bekijken door rechtsboven op de pagina op de winkelmand te klikken.

3.       U kunt producten uit de winkelmand verwijderen, of het aantal artikelen wijzigen. Klik rechtsboven op de pagina op de winkelmand. Klik op de pagina die opent op 'verwijderen' voor het verwijderen van een artikel, klik op '-', of '+' voor het wijzigen van het aantal artikelen.

How to order from other countries in Europe than Netherlands, Belgium, Denmark, Germany, Luxembourg or Austria?

Please, send our customer service an email to klantenservice@schulteherenmode.nl in which you specify the articles, article numbers and article sizes you would like to order. Please mention your full name and address. Our customer service will confirm the order as soon as possible, and will inform you about how to do the payment. We will hold the ordered products for you. As soon as we receive your payment we will send the parcel to the address mentioned in your email.

Ik heb nog geen bevestiging ontvangen, is mijn bestelling wel gelukt?

Misschien zit de bestelbevestiging per ongeluk in de map met ongewenste e-mail. Controleer eerst of u de e-mail daar heeft ontvangen.
Heeft u daar ook geen bevestiging ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice. Vermeld altijd het ordernummer als u contact met ons opneemt. Onze medewerker kijkt na of de bestelling gelukt is of dat er misschien iets is misgegaan.

Ik heb nog geen verzendbevestiging ontvangen met een Track en Trace-link, wanneer ontvang ik die?

U ontvangt de Track en Trace-code zodra we uw pakketje hebben ingepakt en verzonden. Wij streven ernaar de bestelling, na ontvangst van uw betaling, binnen 2 tot 4 werkdagen te leveren, uiterlijk binnen 30 dagen. Artikelen die u op zaterdag of zondag bestelt verzenden we in de regel op de dinsdag daarna.

Kan ik mijn bestelling annuleren?

U kunt uw bestelling annuleren zolang uw order nog niet verzonden is (we verzenden bestellingen standaard binnen 1 tot 3 dagen). Uw bestelling is nog niet verzonden zolang u geen Track en Trace-code ontvangen heeft.
Wilt u de order annuleren? Neem op werkdagen telefonisch contact op met onze klantenservice. Houd het bestelnummer bij de hand, zodat we de order meteen voor u kunnen annuleren. Stuur ons in de weekenden een e-mail met uw verzoek.

Kan ik na het plaatsen van mijn bestelling het adres nog wijzigen?

U kunt het afleveradres voor uw bestelling wijzigen zolang uw order nog niet verzonden is (we verzenden bestellingen standaard binnen 1 tot 3 dagen). Uw bestelling is nog niet verzonden zolang u geen Track en Trace-code ontvangen heeft.
Wilt u het afleveradres wijzigen? Neem op werkdagen telefonisch contact op met onze klantenservice. Houd het bestelnummer bij de hand, zodat we de order meteen voor u kunnen annuleren. Stuur ons in de weekenden een e-mail met uw verzoek.

Kan ik mijn bestelling nog wijzigen na het plaatsen van de bestelling?

Na het plaatsen van een bestelling kunt u die helaas niet meer wijzigen.
Vanuit Nederland en België kunt u het pakket gratis aan ons terugsturen met de meegeleverde retoursticker. U kunt zelf een nieuwe order plaatsen met de producten die u wilt bestellen.

Zat uw vraag er niet tussen ? Misschien kunnen wij u nog verder helpen middels de meest gestelde vragen van de onderstaande onderwerpen.