Categorieën
Merken
- A Fish Named Fred
- Aeronautica Militare
- Airforce
- Alan Paine
- Alan Red
- Alberto
- Baileys
- Barbour
- Benvenuto
- Blackstone
- Blue Industry
- Bob
- Brax
- Bugatti
- Butcher of Blue
- Camel Active
- Casa Moda
- Cast Iron
- Cavallaro
- Colmar
- Desoto
- Diesel
- Digel
- Eden Valley
- Elvine
- Eterna
- Eton
- Floris van Bommel
- Fred Perry
- Gant
- Gardeur
- Giordano
- Giorgio
- Hugo Boss
- Jack & Jones
- John Miller
- La Boucle
- La Martina
- Laatste items
- Lacoste
- Ledub
- Lindenmann
- Mac
- Magee
- Mason's
- Meyer
- Michaelis
- New Zealand
- Olymp
- People of Shibya
- Peuterey
- Pierre Cardin
- Plain
- Polo Ralph Lauren
- Portofino
- Profuomo
- R2
- Ragman
- Rehab
- Replay
- Reset
- Roy Robson
- Seidensticker
- Slater
- State of Art
- Superdry
- Tenson
- Thomas Maine
- Tommy Hilfiger
- Tramarossa
- UBR
- Vanguard
- Viyella
- William Lockie
Klachtenafhandeling
Bij OverhemdenOnline.nl draait alles om tevreden klanten. Mocht het onverhoopt voor komen dat er iets niet in orde is met uw bestelling of product, dan horen wij dit graag.
U kunt uw klacht per e-mail richten aan onze Klantenservice via info(@)overhemdenonline.nl. Wij streven ernaar om u binnen 1 week, of in ieder geval binnen 14 dagen, uitsluitsel over uw klacht te geven.
We doen ons uiterste best om uw klacht naar uw volle tevredenheid op te lossen. Mocht het toch voorkomen dat wij uw klacht niet kunnen oplossen, dan kunt u uw klacht/geschil uiterlijk 12 maanden nadat u de klacht bij ons heeft aangegeven, schriftelijk voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.degeschillencommissie.nl).
Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl).
Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (https://ec.europa.eu/consumers/odr/).
Heeft u vragen met betrekking tot een klacht? U kunt ons telefonisch bereiken op 071 - 203 2030.
Stuurt u uw klacht liever per brief? Dat kan naar:
OverhemdenOnline.nl
t.a.v. Klantenservice
Breestraat 152-154
2311 CX Leiden
U kunt uw klacht per e-mail richten aan onze Klantenservice via info(@)overhemdenonline.nl. Wij streven ernaar om u binnen 1 week, of in ieder geval binnen 14 dagen, uitsluitsel over uw klacht te geven.
We doen ons uiterste best om uw klacht naar uw volle tevredenheid op te lossen. Mocht het toch voorkomen dat wij uw klacht niet kunnen oplossen, dan kunt u uw klacht/geschil uiterlijk 12 maanden nadat u de klacht bij ons heeft aangegeven, schriftelijk voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.degeschillencommissie.nl).
Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl).
Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (https://ec.europa.eu/consumers/odr/).
Heeft u vragen met betrekking tot een klacht? U kunt ons telefonisch bereiken op 071 - 203 2030.
Stuurt u uw klacht liever per brief? Dat kan naar:
OverhemdenOnline.nl
t.a.v. Klantenservice
Breestraat 152-154
2311 CX Leiden