thuiswinkelwaarborg

Klachtenafhandeling

Bij OverhemdenOnline.nl draait alles om tevreden klanten. Mocht het onverhoopt voor komen dat er iets niet in orde is met uw bestelling of product, dan horen wij dit graag.

U kunt uw klacht per e-mail richten aan onze Klantenservice via info(@)overhemdenonline.nl. Wij streven ernaar om u binnen 1 week, of in ieder geval binnen 14 dagen, uitsluitsel over uw klacht te geven.

We doen ons uiterste best om uw klacht naar uw volle tevredenheid op te lossen. Mocht het toch voorkomen dat wij uw klacht niet kunnen oplossen, dan kunt u uw klacht/geschil uiterlijk 12 maanden nadat u de klacht bij ons heeft aangegeven, schriftelijk voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.degeschillencommissie.nl).
Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl).
Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).

Heeft u vragen met betrekking tot een klacht? U kunt ons telefonisch bereiken op 071 - 203 2030.

Stuurt u uw klacht liever per brief? Dat kan naar:

OverhemdenOnline.nl
t.a.v. Klantenservice
Breestraat 152-154
2311 CX Leiden

terug naar boven
close
Mis niet langer onze kortingsacties. Schrijf u in voor onze nieuwsbrief
Naam:
E-mail:
  Aanmelden
OverhemdenOnline.nl gebruikt cookies en daarmee vergelijkbare technieken. Om het bezoek en winkelen bij OverhemdenOnline.nl voor u gemakkelijker en persoonlijker te maken verzamelen wij en derden persoonsgegevens en volgen wij uw internetgedrag binnen en buiten onze website. Hiermee kunnen wij en derden advertenties laten zien die aangepast zijn aan uw interesses en kunt u informatie delen op social media. Door verder te klikken op onze website gaat u hiermee akkoord. Meer weten? Sluiten
To Top